Medlemsfordeler

02.05.2016 10:15
Mer telefoni-data
Medlemstilbud fra Telenor
Mer telefoni-data
Kjell Ingebrigtsen sier han både som fisker og leder er avhengig av god dekning og datamengde. Her under et telefonmøte mens han drev fiske sist sesong.
Foto: Jan-Erik Indrestrand

Telenor gjør endringer på Fri+ abonnementene som er mobilporteføljen for Fiskarlagets medlemsavtale. Nyheten er at abonnement med 4GB data og mer får inkludert surfing i EU/EØS i tillegg til at mer data i pakken.

For medlemmer med Fri+ 1GB og Fri+ 2GB anbefaler Telenor å oppgradere slik at du som medlem kan benytte deg av roaming inkludert, samt større datapakker. Telenor gjør også sone-endringer som betyr at det blir billigere å surfe på reise i noen land utenfor EU/EØS.

 

Nyheter i Fri+

Telenor har informert oss om at det for Fri+-abonnementene vil bli betydelig mer data og høyere hastighet til de med de større abonnementene, i tillegg vil alle med Fri+ 4GB og mer kunne bruke inkludert data, SMS og tale på reise i EU/EØS uten ekstra kostnad.

Telenor er den eneste mobiloperatøren i Norge med et så omfattende og bra roaming tilbud!

...og som om ikke det var nok med mer data, høyere hastigheter og roaming i EU/EØS, får vi i medlemsavtalen også ubegrenset lagring av mobilbilder i Min Sky. En unik mulighet for å ta vare på, og dele bildene på telefonen/nettbrettet.

(Har du ikke tatt i bruk Min Sky enda, last ned appen i Google Play eller app Store og send SMS til 1999 med teksten Min Sky, så får du automatisk din bedriftsfordel). One Drive er også inkludert med 1TB.

Som medlem av Fiskarlaget får du selvfølgelig våre avtalepriser som ligger betydelig under de standardvilkårene som du kan se ved å gå inn og på de åpne nettsidene til Telenor.

 

Hvordan få rabatter?

For Fiskarlagsmedlemmer med eksisterende kundeforhold i Telenor er det mulig å ringe 09000 for å få sjekket om man ligger inne med korrekte rabatter og avtalevilkår.

Telenors kundeservice er tilgjengelig på nett, samt nummer 09000 for mobil og 05000 for telefoni og bredbånd.

Avtaleansvarlig hos Telenor er Ole Andreas Østerhus og han kan evt. også kontaktes ved behov for avklaringer eller med spørsmål: 99 33 33 33.