Medlemsfordeler

29.09.2015 08:15
Ny Telenoravtale
Forbedret medlemsfordel
Ny Telenoravtale
Fiskarlaget har reforhandlet medlemsfordelsavtalen med Telenor slik at medlemmene får enda bedre fordeler.
Ill: Telenor

Norges Fiskarlag har i mange år samarbeidet med Telenor for å gi medlemmene så gode produkter og tjenester som mulig. I år har vi undertegnet en ny avtale som sikrer medlemmene enda bedre betingelser.

Med Telenor får brukerne tilgang til et mobilnett som har best dekning i alle Norges landsdeler, samt en rekke tjenester inkludert i abonnementet.

Bedrift Fri+ mobilabonnement

I Telenors Fri+ abonnement inkluderes i tillegg til fri tale og SMS:

  • Sikker mobil – som sikrer sensitivt innhold mot innsyn
  • Min Sky – enkel og trygg lagring av bilder
  • One Drive – 1TB lagringsplass i skyen til filer og dokumenter
  • Velkomstmeny – Automatisert sentralbordtjeneste i og utenfor åpningstid.

Du velger selv hvilken datamengde du trenger.

Som medlem i Norges Fiskarlag er det fremforhandlet en rabattert pris som er bedre enn den du vil finne i vedlagte link med omtale av dette produktet: Telenor om Fri+

 

Dekning til sjøs

Telenor dekker hele 99,8 % av Norges befolkning der de bor og 84 % av arealet på GSM. I løpet av noen få år vil 4G dekningen være lik dagens GSM nett også til sjøs.

For å få dette til har Telenor gått gjennom fiskefeltene, økt rekkevidden så langt vi kan på GSM og vil gjøre det samme på 4G. Noen 4G stasjoner har allerede dekning hele 50 nautiske mil fra land. Husk ekstern antenne på båten da avstanden er lang.

 

Roaming i EU

Våren 2016 har Telenor gjort endringer på Fri+ abonnementene som er mobilporteføljen for Fiskarlagets medlemsavtale. Nyheten er at abonnement med 4GB data og mer får inkludert surfing i EU/EØS i tillegg til at mer data i pakken. Les detaljer i denne saken.

 

Hvordan få rabatter?

For Fiskarlagsmedlemmer med eksisterende kundeforhold i Telenor er det mulig å ringe 09000 for å få sjekket om man ligger inne med korrekte rabatter og avtalevilkår.

Telenors kundeservice er tilgjengelig på nett, samt nummer 09000 for mobil og 05000 for telefoni og bredbånd.

Avtaleansvarlig hos Telenor er Ole Andreas Østerhus og han kan evt. også kontaktes ved behov for avklaringer eller med spørsmål: 99 33 33 33.